Zobacz, jak wygląda przebieg
warsztatu instruktażowego z grą symulacyjną
Gry symulacyjne w edukacji
Gry symulacyjne jako odpowiedź na wyzwania i potrzeby jednostek edukacyjnych.
Celem stosowania gier symulacyjnych w edukacji jest zmienianie procesu w oparciu o prowadzenie zespołowych eksperymentów, wspomaganymi przetestowaniem i oceną wspólnych pomysłów.
Podczas gry studenci mają możliwość poznania procesu i jego specyfiki oraz wcielenia się w role uczestników. Efektem tych działań jest wypracowanie wspólnych rozwiązań.
Cechy naszych gier symulacyjnych
Grywalność
Rozważne uproszczenie złożonych procesów zachodzących w praktyce.
Proces End-2-End
Możliwość obserwacji i pomiaru całego procesu w jednym miejscu przez wszystkich uczestników.
Doskonalenie
Szybkie wdrażanie zmian
w procesie oraz ocena ich skutków.
Wizualizacja
Możliwość wizualnego zarządzania wynikami procesu.
Zaangażowanie
Pozyskanie nowej wiedzy, rozwój umiejętności oraz wpływ na nastawienie uczestników.
Współpraca
Zespołowe doskonalenia procesu i przepływu informacji podczas gry.
Doświadczanie
Wspólna dyskusja o problemach i pomysłach na rozwiązanie.
Praktyka
Weryfikacja zdobytej wiedzy podczas rund gry. Pomysły na wykorzystanie elementów gry w praktyce.
Nasze gry symulacyjne w liczbach
Podsumowanie 18 lat doświadczeń w budowie świadomości Lean w polskich i europejskich organizacjach.
symulacyjnych Lean
ciągłego doskonalenia
nam zaufało